čtvrtek 31. prosince 2015

Dermacol - WAKE MAKEUP



Make-up odstraňující známky únavy




BENEFITY: Bez parabenů, OF15, střední ochrana před UVA a UVB
TYP POKOŽKY: Pro všechny typy pleti
KRYCÍ SCHOPNOST: Vyšší

Wake&Make-up odstraňuje známky únavy, probudí pleť a dodá jí svěžest a hebkost. Pleť barevně sjednotí a projasní. Make-up je voděodolný, zároveň však pleť zvláční a hydratuje celých 24 hodin.





Už jste si taky někdy něco koupili, protože to bylo prostě krásné a růžové? Upřímně, bylo mi jedno jestli je v lahvičce make-up, lak na nehty či voňavka, prostě se mi to líbilo! :D A jako bonus v tom je opravdu super make-up. Hodně dlouho jsem nepotkala make-up, který by mi takhle sedl. Má dobré krytí, dobře se roztírá, nijak neflekatí, splyne s pletí, je prakticky neviditelný a přesto kryje! Pleť vypadá nenalíčená, ale je krásná, rozjasněná. Přišlo mi, že i dobře zakrývá kruhy pod očima, což jsem ještě u make-upu nezažila. Ani není potřeba použít bázi, což mě taky mile potěšilo, protože já většinou ráno vůbec nestíhám, takže je to rychlovka, jen make-up a pudr, a pleť je celý den krásná. Takže za mě super výsledek! 






Cena: 329,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat