úterý 28. července 2015

Novinky a nákupy

Začneme klasicky kosmetikou:


Dlouho jsem přemýšlela, co dám kamarádce k narozeninám, obcházela jsem obchody a hledala nejrůznější lapače prachu, pak mě napadlo, že zajdu do Yves Rocher si zpravit chuť a rovnou jsem jí tam vybrala pár věcí :D 


Nezapomněla jsem ani na sebe :) Vzala jsem si druhé balení nepěnivého šamponu, protože je opravdu úžasný! Poprvé jsem zkusila masku na mastnou a smíšenou pleť, byla v akci za 175,- Kč a masku na vlasy, kterou jsem díky kartičce s body měla za 49,- Kč. 



K časopisu Cosmopolitan je tento měsíc jako dárek tento krém od Dermacolu. Po pár vyzkoušením musím říct, že je dobrý, ale mně osobně strašně nevoní. 



Nákup poměrně starší, ale nebyl čas nafotit. Tolik opěvovaný antiperspirant Borotalco (zatím pecka), gel laky na nehty od Gabriella Salvete a ještě jeden třpytivý :) 


A protože jsem se konečně rozhoupala a vrátila se ke sportu, především běh, vybavila jsem se konečně k tomu potřebnými věcmi :)



Boty značky, která mi upřímně vůbec nic neříká, ale moc se mi líbily. Jsou lehounké, pohodlné a dle prodavače jsou dost dobré, na to kolik stály. Původně jsem si šla pro nějaké růžové Nike, ale odcházela jsem s o dost plnější peněženkou, než jsem čekala a skvělými botami! :)


Ponožky určené k běhání :D Z Lidlu, nedělám si iluze, ale tak třeba... 




Kalhoty a tílko, oboje Litex. Tato značka se mi v minulosti mnohokrát osvědčila, takže jsem věděla kam jít. 



Sportovní podprsenka Adidas. Nesnesu při běhu normální podprsenku a běhat bez ní je ještě horší, ač mám malá prsa, tak prostě nějakou výztuž tam potřebuji :D 



Když už jsem v tom Litexu byla, pořídila jsem si ještě dvoje šortky, ty se u mě neztratí, a navíc tyhle jsou tak strašně pohodlné! Mohla bych v nich dělat úplně všechno.



A samozřejmě Litexové plavečky :) Letos poprvé jsem zkusila tenhle spodní díl kraťáskový, a musím říct, že je to příjemná změna. 



A protože šortek není nikdy dost, tak ještě dvoje, z Gatu ;) 








Žádné komentáře:

Okomentovat