středa 4. února 2015

Garnier - Miraculous oil - Brushing express



2x rychlejší sušení, usnadňuje rozčesávání

230°C ochrana proti horku

Aplikujte na vlasy před použitím fénu nebo žehličky. Naneste několik kapek oleje do dlaní v závislosti na hustotě vlasů a aplikujte na vlhké vlasy pro urychlení sušení nebo na suché vlasy pro hebkost a lesk. Zaměřujte se na konečky. 




Já jsem skoro celý svůj život měla krátké vlasy, opravdu hodně krátké. Takže po umytí stačilo projet vlasy ručníkem a za chvilku byly suché. Jenže, co si nechávám dorůstat vlasy, tak potřebuji fénovat. Nemám čas nechávat vlasy jen tak schnout, navíc jsem náchylná k nachlazení, takže sedět doma s mokrými vlasy je pro mě prostě nereálné. Jenže ať jsem použila jakýkoliv šampon, kondicionér, nebo masku, tak prostě fén moje vlasy vysušil, ty byly splihlé, nemastné, neslané. Takže co s tím. Vydala jsem se do drogerie a hledala, hledala a hledala, až mi padlo do rukou toto. Můj problém to vyřešilo. Po umytí vetřu do vlasů pár kapek, opravdu jen pár, pak je fénem usuším a vlasy jsou krásně lesklé, pevné, zdravé, netřepí se, nelámou. Takže pokud jste jako já závislé na fénu, ale cítíte, že vám vlasy kromě sušení i příšerně ničí, tak si urychleně sežeňte toho pomocníka. 




Cena: 164,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat