sobota 8. listopadu 2014

Yves Rocher - Pure system - Hloubkově čistící maska




Hloubkově čistící maska s bio aloe vera a kyselinou salicylovou určena pro problematickou a aknózní pleť. Čistí a ozdravuje pleť, absorbuje přebytky mazu. Zjemňuje zrnitost pleti, zklidňuje zarudnutí, stahuje póry. Lékařsky testováno. Aplikujte 1 až 2x týdně po dobu 3 minut na čistou pleť, Opláchněte vodou. 




Joo, masky, to já můžu. Tahle pro problematickou pleť mi dokonale sedla. Dlouho jsem ji chtěla vyzkoušet, nakonec jsem si ji nadělila ke svátku a musím říct, že mě hodně překvapila. Krásně si poradila s mojí podrážděnou, zarudlou a opupínkovanou pletí. Měla jsem teď období, kdy byla moje pleť opravdu šílená a tahle maska mi ji zase dala do pořádku :) Používala jsem ji dvakrát týdně, opravdu jen pár minutek a pleť byla poté jemná, čistá, bez pupínků :) Její nanášení je příjemné, pěkně voní, opět typická vůně pro Yves Rocher pečující výrobky :) Zkuste ji ;) Uvidíte sami, že je skvělá ;)






Cena: 50 ml za 179,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat