čtvrtek 20. listopadu 2014

Schwarzkopf - Gliss kur - lámavé a řídnoucí vlasy



Hyaluron + hair filler
Šampon
Regenerace a plnost





Receptura s hyaluronan-komplexem a komplexem tekutého keratinu vyplňuje strukturu vlasu zevnitř pro intenzivní regeneraci, větší poddajnost, plnost a sílu vlasů. 




Cena: 60,- Kč








Balzám
Rozčesatelnost a plnost




Balzám pro suché, lámavé a řídnoucí vlasy. Receptura s hyaluronan-komplexem a komplexem tekutého keratinu pro dokonalé rozčesání, intenzivní regeneraci zevnitř a větší plnost. 



Cena: 60,- Kč





Hloubkově obnovující maska

 


Maska pro suché, křehké a řídnoucí vlasy. Receptura s hyaluronan-komplexem a komplexem tekutého keratinu vyplňuje strukturu vlasu zevnitř. Pro hloubkovou regeneraci a plnější vlasy. Krémová textura a rozmazlující péče. Vmasírujte 2-3krát týdně do vlhkých vlasů a nechte působit alespoň jednu minutu. Opláchněte. 



Cena: 105,- Kč




Celá tato řada začala tím, že jsem v podzimní DM boxu našla šampon a jelikož nesnáším jen samotný šampon, běžela jsem si hned pro masku a jelikož mi obojí krásně sedlo, tak jsem si ještě dokoupila balzám a je z toho láska. Abych tak jako řekla, tak já řídnoucí vlasy fakt nemám, mám po mamce velmi husté vlasy, i když často prostříhávám, pořád jich mám moc, i přesto, že velmi často odbarvuji. Já vím, nerouhám se, jsem za to strašně moc ráda! Je mi strašně líto, když vidím, jak se některé dívky trápí s řídkými vlasy, nebo vypadáváním a tak :( 

Tato řada mi opravdu sedla, moje vlasy získaly ještě větší objem a vypadá to opravdu úžasně :) Jsou plnější, lesklejší, pružnější, vypadají na pohled zdravější a krásně voní! A nevím jestli se mi to jen zdá, ale přijde mi, že mi rychleji i vlasy rostou, je to možné? Každopádně, pokud vám chybí objem, tak to určitě zkuste ;) Tu změnu jsem zpozorovala na první pohled ;) A vůně je opravdu úžasná :) A do budoucna, (doufám, že Ježíšek), si ještě doběhnu pro bezoplachovou péči ve spreji :D

Žádné komentáře:

Okomentovat